Måndag och regn

Då var det måndag igen och det är precis en månad kvar till julafton, dock ser jag inte fram emot julen så mycket. Dom två senaste åren har vi varit utomlands över jul men det blir ingen resa iår så det är lite tråkigt. Idag är det iallafall en helt vanlig måndag, går i skolan till 15.40 och jag har även ett prov att göra bort under dagen. Sedan är det bara ett prov kvar den här veckan - skönt! 
 
Efter skolan åker jag till stallet, och eftersom det regnar ute och även ska göra det resten av dagen så får Peppe inte gå i skrittmaskinen utan han får vila. Åker bara dit och borstar samt fixar maten åt honom! 
 
Två bilder från i somras. #tbt
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin