Måndag

Första skoldagen efter lovet är nu avklarad och snart börjar nedräkningen till jullovet. Det är ju faktiskt inte allt för länge kvar! Skolan var faktiskt helt okej idag, jag hade både sovmorgon och fick sluta tidigare - helt i min stil alltså! 
 
När jag kom hem åkte jag till stallet och tog hand om Peppe, han fick vila idag så jag pysslade bara om honom innan jag sedan hjälpte pappa lite grann. 
 
Nu sitter jag hemma och försöker plugga lite tillsammans med en skål glass. Vad gör man inte för att försöka få motivation till pluggandet, haha. Ska dock snart ge upp med pluggandet och städa mitt rum istället, vilket verkligen behövs. Sedan blir det tidig sänggång så jag tar mig upp imorgon! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin