Mycket i skolan

Den här dagen har mest bestått av skoljobb. Har så mycket just nu eftersom jag far till Hamre i veckan och har redan missat mycket då jag var sjuk. Kommer inte göra nått annat än att plugga under hela veckan, även i Hamre. Har två inlämningar till den här veckan samt att jag måste plugga till fyra prov. De är nice..
 
Var med Konrad i några timmar, vilket var dom bästa timmarna på dagen. Mamma gick en promenad  med Kryckis och kollade att allt var bra med honom. Imorgon ska han skrittas.
 
Vilken gud han är, 19 år och har levererat hela året
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin