Onsdag

Igår ägnade jag hela kvällen åt att plugga samhällskunskap, pluggade från att jag kom hem från stallet tills jag gick och la mig. Dock hade jag kunnat plugga flera timmar till för det sitter verkligen inte, men jag var så himla trött så jag nästan i kors.
 
Idag är det först skolan som gäller, slutar vid 2-tiden idag. Skönt att sluta tidigt någon dag iallafall! Eftersom jag slutar tidigt idag hinner jag rida Wasa en sväng och han får nog prova på ridbanan idag! Sedan fixar jag Peppe innan jag åker hem och återgår till pluggandet. Känner mig inte alls redo för prov imorgon, skulle behöva plugga flera dagar till känns det som. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin