Onsdag

Oj, vad dåligt jag bloggar just nu.Men anledningen är helt enkelt att jag inte har någon motivation alls, jag gör i princip samma saker varje dag och nu när jag inte rider Peppe är min vardag ännu tråkigare. Så om det är något speciellt ni skulle vilja läsa om, skulle det vara kul om ni slängde iväg en kommentar eller något! 
 
Idag har jag bara tre lektioner i skolan och slutar vid 12-tiden, dock måste jag vänta en halvtimme då jag har utvecklingssamtal idag.Efter skolan åker jag till stallet, rider nog Wasa en sväng om pappa inte har andra planer för honom. Sedan pysslar jag bara om Peppe som vanligt! 
 
Förresten så fyller Agnes hela 17 år (1 år kvar, tjalalala) idag så jag tycker alla kan ta och gratta henne!! Dagen till ära får hon även stå för bilden :'')
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin