Rubriktorka

Pappa körde mig till skolan idag så jag behövde inte åka buss, vilket var väldigt skönt måste jag säga. Umeå levererar skitväder i vanlig ordning och då är det inte jätteroligt att stå och vänta på bussen. Går iallafall i skolan till 15.40, tisdagar är mördardagen. Lång dag med långa och tråkiga lektioner. Digitalt skapande, matte, vi-timme, svenska och psykologi. Livet. Efter skolan måste jag skriva klart min engelskainlämning och plugga matte.
 
Vad gäller min vita springare så är inget  bestämt än. Han skulle egentligen behöva hoppa lite småhinder och jobba styrka i bakbenen, men vet inte om vi hinner + att det blir så himla sent eftersom jag då rider efter att ridskolan slutar i lilla ridhuset. Samtidigt går det inte att göra så mycket hemma, då underlaget inte samarbetar och knappast vädret heller.
 
En sak som gjorde mig glad vad iallafall att jag såg att tävlingssäsongen faktiskt fortfarande inte är slut för året!! Inget är helt spikat än men:)
 
LA i vännäs, 4 fel på sista hindret
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin