Så jävla glad

Hahahaha mitt liv är räddat! Gjorde ju matteprovet i torsdags och har aldrig vart så säker någonsin på att det skulle bli ett stort F på det. Fick tillbaks det idag och fick E med två poäng över gränsen!! Matte är inte min starkasida och med tanke på att jag bara svarade på hälften av frågorna så är jag galet nöjd.
 
Måste plugga historia resten av dagen, har en inlämning som jag måste bli klar med idag samt ett prov nästa vecka som jag missade när jag var sjuk. Vet inte ens vars jag ska börja med allt + att jag inte kommer ha nått wi-fi i Hamre så jag kan inte göra så mycket då....
 
Happiiiiiiiie
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin