Tisdag

Även idag bjuder Umeå tråkigt nog på regningt väder, helt sjukt egentlgen att det snart är december och snön har inte kommit än. Eller ja, stannat. Fast egentligen gör det mig inte så mycket, men jag ser nog ändå hellre att det snöar än regnar, för regn är det värsta jag vet. Lutar lite mot att bilen få ta sig en utflykt till skolan idag! 
 
Idag går jag i skolan från 8.20-15.30, har endast 3 lektioner idag då en är inställd på grund av att vi ska lyssna på något i aulan. Under all min lediga tid idag måste jag arbeta med mitt historia arbete som ska vara klart imorgon. Vi har hållt på med det någon vecka och jag har endast skricit 1 sida och det ska vara 2-3. Jag kommer alltså ha fullt upp med den ikväll.
 
Efter skolan åker jag till stallet en snabbis, Peppe får vila idag också så jag fixar bara iordning honom! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin