Torsdag

Oj, vad den här veckan har gått fort. Det är redan torsdag och det är inte långt kvar till helgen nu, men för mig känns det dock som om det vore max tisdag idag. Var faktiskt nära på att skriva det som rubrik, haha. 
 
Idag är det en kort dag i skolan, man måste ju bara älska när alla lärarna i arbetslaget har möten för både idag och imorgon slutar jag vid 11 - underbart skönt! Dock fick vi en massa läxor för lektionerna vi missar, men ändå. 
 
Efter skolan åker jag till stallet, får se om jag rider Wasa eller om pappa har andra planer för honom idag. Men Peppe ska tas hand om iallafall! När jag kommer hem ska jag direkt sätta mig och plugga, har gjort bort det mesta för veckan men jag har en lite större sak kvar och ävn några småsaker.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin