Äntligen fredag

Alltså äntligen är det fredag, har varit så less hela den här veckan så en helg sitter himla fint nu. Hade sovmorgon till 12.30 idag, trodde jag. När jag kom till skolan så var det inte en jävel från min klass där, letade en stund efter läraren utan resultat. Det visade sig alltså att den lektionen också var "inställd" och att jag började 14.05. Anledningen till att jag blir så sur är att jag hade hunnit göra stallet innan skolan om jag visste om det. Det var precis på gränsen till att jag inte skulle ha hunnit det om jag började halv ett med tanke på att det är tävling imorgon och en massa extra saker som måste göras. Men nu hade jag ju lätt hunnit.....
 

IallafallI. Har en redovisning på den enda lektionen jag hade idag och sen ska jag direkt till stallet. Tänkte att Kryckan bara skulle få en promenad idag efterson han fick jobba igår. Han klagar nog inte på det! Sen blir det en lugn kväll med Oskar:)
 
 



Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Säger detsamma, underbara fredag :) <3

2014-09-12 @ 19:01:29
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin