Film

Idag är jag jättesjuk men åkte till skolan ändå. Dock inte på första och sista lektionen, men hade en redovisning mitt på dagen. Min grupp är skyldig mig en fet tjänst nu tycker jag:)
 
Nu kommer filmen från träningen i torsdags,den med styrketräning i en kort trekombination med bommar framför. Som ni ser är Kryckan ingen fan av bommar, varken före eller efter hinder, även om han har blivit mycket bättre. Innan brukade han hoppa längdhopp över dom. Innan hindrena höjdes upp lite så ville han bara springa igenom dom, men när han fattade hur han skulle göra så gjorde han det riktigt bra. Hoppade på styrka och använde bakbenen istället för farten haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin