Film från igår

Trots att rundan igår inte var speciellt bra så väljer jag att lägga ut den ändå. Alla är som sagt inte på topp hela tiden och förr eller senare kommer det någon slags av motgång. 
 
Grunden var helt okej ändå, fick något dåligt språng där han blev lite lång men annars inga större bekymmer förutom i kombinationen där det blev lite trångt till b-hindret. I omhoppningen satte jag upp tempot lite men dock resulterade det i att jag inte fick ihop honom tillräckligt mycket. Han blev flack till 9an och 10an (kombinationen) och sedan fick jag inte med mig honom i svängen till sista linjen som var allmänt dålig. 
 
Men på något konstigt sätt gick vi ändå vidare till finalen på söndag, och då måste jag verkligen tänka på att få igenom halvhalterna ordentligt. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin