God morgon lördag!

Igår kväll var jag och mamma och åt på Allstar, när vi kom hem var jag så himla trött och mätt så jag gick nästan och la mig direkt. Därav ingen bloggning igår. 
 
Idag är det banträning på hippo som står på schemat. Första inomhus tävlingen för hösten är nu till helgen och eftersom det är en nationell tävling med volkswagen grand prix- och swedish riders trophykval lär det vara svåra banor och många tittiga hinder. Därför känns det bra att känna lite på formen men en banträning inomhus, ett litet genrep infr helgen kan man säga!
 
Sedan ska jag även försöka hinna rida Inter idag så det är bäst att jag tar tag i livet och börjar dra mig mot stallet. Annars lär jag behöva vara kvar i stallet hela kvällen. 
 
Bjuder på bilden, haha. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin