Jag lever

Idag har uppdateringen varit riktigt riktigt dålig, ber så mycket om ursäkt för det men jag har haft ganska fullt upp hela dagen. Började dagen med två lektioner i skolan och skolfoto innan jag tog tåget till Vindeln för körlektion. När den var klar tog jag tåget hem igen och åt middag innan jag åkte vidare till stallet. 
 
Egentligen hade jag inte tänkt rida Peppe idag eftersom det var provlopp på travet men eftersom ridpasset igår inte gick riktigt som jag tänkt mig fick det bli en ridtur idag ändå. Det hela började ganska bra, han gick snällt från stallet men när vi hade kommit en bit började han bråka. Precis som han höll på att bråka i Stöcke höll han på idag, han har varit relativt snäll hela sommaren så troligtvis är det något som stör honom. Har några teorier men vi får se var det leder. 
 
Imorgon är det uppkörning och jag hoppas på det bästa!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin