Måndag

Då var det måndag igen och jag har förhoppningsvis en ganska bra vecka framför mig. Jag kommer bara att gå i skolan tre dagar den här veckan eftersom det är tävling torsdag-fredag för min och Peppes del. Är riktigt taggad! 
 
Tillbaka till idag, jag går i skolan från 8.20-15.40 och jag har även ett prov som ska göras bort under dagen. Jag har inte pluggat så jättemycket till det men vi hade prov på ungefär sama sak i ett annat ämne förra veckan, så det känns väl ändå som jag kan lite grann iallafall! 
 
Efter skolan åker jag till stallet och rider Peppe. Det är ett konditionspass som står på schemat idag och jag tänkte åka ut och galoppera några intervaller med honom. Han har varit lite små dum att rida ut med nu på slutet, men jag får väl hoppas på att han har vaknat på en bra sida idag! Annars är det bara le och låtsas att solen skiner, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin