Mitt liv.................

Psykologiprovet gick faktiskt bra, fattar ingenting men för en gångs skulle levererade mitt minne. Direkt jag kom hem så började jag plugga till NK provet imorgon, vid sju tog jag och oskar en kvällspromenad på en timme säkert haha och sen fortsatte jag plugga. Mamma tog Kryckan idag och trimmade honom lite på banan med hack, tror det gick bra!

Äntligen har vi fått Micklem tränset i storlek cob, det har varit slut i hela Sverige tydligen så det tog lite tid att få det. Mamma hade även beställd ett schabrak från mountainhorse och ett läderfett (dock vann jag exakt samma i vindeln så får väl se om jag säljer de eller nått). 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin