Mycket att göra

Igår hade jag ingen som helst tid över till bloggen, direkt när jag kom hem från stallet satte jag mig och pluggade och pluggade ända fram tills att jag gick och la mig. Idag har jag prov i filosofi men det känns som jag inte kan något alls, allt är så himla komplicerat och ologiskt men jag får väl göra mitt bästa ändå. 
 
Igår red jag Peppe en sväng i skogen och det gick faktiskt ganska bra. Han var skötte sig i princip hela tiden förutom när jag skulle vända och rida tillbaka, då ville han istället ta den närmsta vägen till stallet. Men han gav sig ganska fort. 
 
Idag ska han också få sig en tur i skogen, dock tänker jag rida runt långslingan idag och låta honom rulla på i galopp en längre bit. Han behöver träna upp sin kondition som han tappat lite nu på slutet! Men först är det skolan som gäller och idag går jag bara till 14.00 så jag kommer alltså bli klar i stallet i hyfsad tid idag! = mer tid till att plugga. 
 
Oj oj oj så fotogeniska.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin