Onsdag

Hej på er och god morgon! Idag är det onsdag vilket betyder att idag efter sista lektionen i skolan tar jag helg! Det är som sagt tävlingar på hippo torsdag-fredag för min del så det känns i princip som det skulle kunna vara fredag idag, haha. Jag går i skolan mellan 8.20-14.05 idag och det kunde inte varit en bättre dag att sluta tidigt på med tanke på allt jag ska fixa i stallet. 
 
Peppes ska motioneras lite lätt idag, tänkte ta och rida lillslingan fram och tilbaka mest i trav och kanske bara checka av galoppen lite. Fokuset ligger på att få honom avslappnad. Efter att jag har ridit ska alla saker smörjas och packas och Peppe ska även friseras och snyggas till lite grann! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin