Söker medryttare till Kryckan!

Nu söker vi medryttare till Kryckan som är en valack född 2005, 146 cm i mankhöjd. Supersnäll i hanteringen, jättemysig i boxen och vill alltid väl. I ridningen kan han bli pigg och het, verkligen ingen nybörjarhäst. Men är väldigt fin!
 
Kraven är att du är minst 15 år, helst äldre, är noga och ansvarsfull. Inte längre än 170 cm då han inte bär upp långa ryttare och inte heller är speciellt viktbärande. Ridningen vi vill ha hjälp med är uteritter/dressyr, alltså ingen hoppning!
 
Om du är intresserad så är det bara att höra av dig till mig på 0768357788 så att vi kan boka in någon "provridning":)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin