Teoriprov - check

Teoriprovet är nu avklarat och man kan väl också säga att halva vägen till körkortet är avklarad. Nu är det bara uppkörningen kvar på torsdag och jag hoppas verkligen att jag klarar den på första försöket. Men bara jag fokuserar ordentligt ska det nog gå bra! 
 
Förutom teoriprovet har jag bara varit i skolan och i stallet idag. Har inte hunnit med så mycket annat. Dagen i skolan gick ganska fort och trots många långa lektioner var det en ganska lugn dag. Det här sista året lär nog gå ganska fort! Efter teoriprovet åkte jag och mamma till stallet. Eftersom det blev ganska sent red jag aldrig Peppe idag utan jag gick bara en kort sväng runt banan med honom, på det sättet fick både han och jag röra på oss. Två flugor i en smäll alltså! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin