Tillbaka på svensk mark

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka på svensk mark igen efter en riktigt bra vecka i Spanien. Så från och med nu kommer jag alltså börja blogga som vanligt igen! Det känns nästan lite konstigt att jag började dagen med ett dopp i havet och en promenad längs stranden och nu sitter jag här hemma vid datorn. Lite kontraster är det allt. 
 
Vi landade för någon timme sedan och för en stund sedan kom vi hem efter att ha varit till stallet en sväng. Var såklart tvungen att åka till Peppe och ge honom lite morötter. Världens bästa häst ♥ Imorgon är det trav och jag har även lilla uppkörningen på eftermiddagen så han får vila imorgon. Istället rider jag på fredag och eftersom jag inte ridit honom på en vecka så längtar jag lite grann! 
 
Lite blandade bilder från veckan!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin