Tisdag

God morgon! Nu har jag precis ätit frukost och ska snart börja göra mig iordning inför ännu en skoldag. Idag är det som sagt tisdag vilket betyder att jag går länge i skolan, och alla lediga stunder idag måste jag plugga för jag har 2 prov imorgon som jag inte alls pluggat mycket till. Frågan är ju varför..
 
Efter skolan åker jag direkt till stallet. Det är trav idag men det har nog slutat när jag kommer dit så troligtvis rider jag Peppe en sväng. Han behöver verkligen röra på sig för att bli av med lite överskottsenergi. Dock så rider jag nog bara lugnt idag i skritt och trav. Om allt känns bra kanske jag även tar någon galopp! 
 
Nu måste jag skynda mig, ha en bra dag alla!
 
Bästa utsikten i världen ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin