Torsdag

Idag har det varit en ganska bra dag trots allt, klarade uppkörningen och hann dessutom med den tidiga bussen tillbaka till Umeå. Jag slapp alltså vänta över 1 timme på bussen eller tåget och det var otroligt skönt. Men kanske ännu skönare att klara uppkörningen! 
 
Efter skolan var jag tvungen att gå till tågstationen och hämta min cykel som jag lämnade där imorse. Det tog ganska lång tid och på grund av det red jag aldrig Peppe idag utan han fick gå i skrittmaskinen 1 timme istället medan jag fixade foder och mockade. 
 
Nu under kvällen har jag till och med varit ute och joggat en sväng. Det var ett bra tag sedan sist men nu måste jag försöka ta tag i det. Min kondition kan ju vara världens sämsta just nu, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin