Torsdag

God morgon! Just nu sitter jag och äter frukost och ska alldeles strax ta och göra mig iordning inför skolan. Det var faktiskt inte alls speciellt jobbigt att ta sig upp ur sängen idag, mycket lättare än vad jag trodde men antagligen för att det var så ljust och jag glömde dra ner persienner igår. 
 
Idag går jag i skolan till 12.20, jag missar dom 2 sista lektionerna då jag ska till Vindeln för lilla uppkörningen. Den gick inte att ta någon annan dag så det fick bli så nu. Efter den åker jag till stallet, det är som sagt trav idag så jag pysslar bara om Peppe idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin