V.37

Måndag: Peppe vilar, jag har teoriprov för körkortet
 
Tisdag: ridbanan
 
Onsdag: uteritt
 
Torsdag: ridbanan, har även uppköring denna dag
 
Fredag: uteritt
 
Lördag: träning för Erik Berggren
 
Söndag: skrittmaskinen 
 
Ungefär så här kommer veckan se ut, idag har jag teoriprov efter skolan och uppkörning på torsdag. Hoppas verkligen att jag klarar båda på första försöket! På lördag är det träning för Erik Berggren och jag har aldrig tränat för honom tidigare så det blir spännande. Många sänger dock att han är bra så jag hoppas på det jag också! Alltid lika kul att prova nya tränare! 
 
Foto: Alice Olander



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin