1 april

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket för en gång skull. Gick först i skolan från 8.20-12.30, ganska skönt med en lugn dag så här tätt inpå lovet. Efter skolan gick jag ner på stan en sväng och därifrån fick jag med mig en kofta från NewYorker och ett par jeans från Dr denim hem. Åkte sedan till stallet för att rida Peppe och honom red jag bakom pappa i skogen, förutom att underlaget inte är det bästa just nu gick det helt okej. Han skötte sig iallafall bra! 
 
När jag kom hem från stallet tog jag mig i kragen och sprang en stund på bandet, lyckades springa tre km utan att gå men att det däremot nästan tog 30 minuter är en annan femma. Men har man dålig kondition så har man. Sedan har jag spenderat nästan hela kvällen åt att plugga och har i princip skrivit klart en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad imorgon. Glömde boken på skolan så jag tänkte skriva klart den där imorgon, men jag har inte så jättemycket kvar så det går nog ganska fort! 
 
Så här rena och fina var Peppes ben efter dagens ridtur..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin