23:e april

Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket och varit ovanligt effektiv. Gick först i skolan och där gjorde jag bort ett prov, så det känns riktigt bra att ha det bortgjort! Annars var skolan ganska lugn och det hände inte så mycket, precis som vanligt med andra ord. Slapp även gå på sista lektionen så jag slutade strax innna 14 och det var ganska gött! 
 
Efter skolan åkte jag till stallet, det blåste ganska mycket idag så Peppe fick vila. Tog bara in honom från hagen och gjorde iordning honom. När jag kom hem gick jag ut på en promenad, har börjat göra det väldigt ofta nu på slutet men det är så himla skönt att bara komma ut och röra på sig. Nu under kvällen har jag egentligen bara skrivit på en inlämningsuppgift så nu är den klar och inlämnad och det känns riktigt skönt - en sak mindre att göra iallafall!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin