Ännu fler bilder från Sundsvall

Igår var jag med Alicia och Linda på kvällen. Innan det hade vi stallmöte som drog ut ganska mycket på tiden. Sen for jag direkt till Oskar och sov där. Kom nyss hem och ska snart åka till stallet. Kryckan ska gå ett dressyrpass på banan hade jag tänkt. Inget alltför jobbigt utan mest för att han ska få jobba lite..
 
Min lillebror fyller 15 år idag, så sen blir det tårta! 
 
Här kommer fler bilder från Sundsvall, fotade av Victoria Mickelsson! De åtta första är från LB och resten från LA första dagen. Min finaste Krycka som alltid är så himla glad, spetsade öron hela tiden:)
 
 



Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2015-04-09 @ 12:39:13
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

2015-04-09 @ 13:21:23
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Duktig!!!!

2015-04-09 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin