Äntligen helg!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska bara få i mig lite mellanmål innan jag drar mig vidare mot stallet. Idag har det varit en otroligt seg dag i skolan, dagen har bara bestått av dryga lektioner och jag var så himla slut och less på sista lektionen så jag nästan trodde att jag skulle somna, haha. Trots att den här veckan har gått riktigt fort så har den ändå varit otroligt seg, den logiken liksom..
 
Peppe fick som sagt en vilodag igår så idag ska han få komma ut och röra på sig en sväng, blir nog en tur i skogen då jag helst inte vill rida honom ensam på ridbanan eftersom han är som han är. Men en tur i skogen fungerar väl också! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin