Dålig uppdatering från mig

Igår fyllde världens bästa mami år, så det vart tårta på kvällen. Linnea tog hand om Kryckan och jag tror dom red ut längs vägen. På kvällen kom Oskar och sov här. Idag har vi bara chillat och kollat på morran och tobias hahaha. Han ska snart fara och då ska jag ut till stallet.

Idag ska Kryckan bara skritta ut en sväng. Egentligen skulle jag behöva plugga också men det får vänta. Ikväll vet jag inte vad som händer, den som lever får se helt enkelt!

Hahaha vi är så fula






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin