En bättre onsdag!

Idag hade jag bara en lektion i skolan, velade ganska länge om jag skulle orka åka dit eller inte men det slutade iallafall att jag åkte dit. Så jag började 8.20 och slutade 09.25, inte helt fel måste jag säga! När jag kom hem från skolan for jag faktiskt ut och sprang en sväng, det blev bara en runda på ca 3 km men eftersom jag är så himla otränad så tycker jag ändå att det gick ganska bra. Ska försöka springa minst 1 gång i veckan nu framöver, får se hur det går med det, haha! 
 
Just nu sitter jag iallafall och äter lunch och tänkte ta och plugga en liten stund innan jag åker till stallet. Peppe ska ridas idag men jag vet inte riktigt hur än, antingen rider jag ut själv eller så rider jag bakom pappa om han har tid eller någon att köra. Om jag rider själv blir det nog lite konditionsträning iallafall! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin