Fredag

Igår orkade jag aldrig blogga något, vet egentligen inte varför utan det blev helt enkelt inte av. Fick iallafall hjälp med Peppe igår och han hade en mindre bra dag som gav några bakslag men det var ändå bättre än vad det har varit tidigare. Klarar av att lösa problemen någorlunda bra iallafall. Han var spänd, okoncentrerad, hård och ville inte riktigt lyssna, men vissa stunder gick han bra iallafall och det är alltid något! 
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska åka till stallet om en liten stund och om pappa har någon att köra med Peppe så rider jag honom. Annars får han vila, men förhoppningsvis behöver han väl inte göra det. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin