Jättesjuk

Av någon anledning så känns det som att lovet snart är slut, så därför blev jag himla glad då jag insåg att det bara är tisdag. Var sjuk redan innan jag åkte till Sundsvall men nu har det blivit ännu värre. Mår pissdåligt och huvudet sprängs snart. Därför fick jag inte åka till Kryckan så mamma är där och går en promenad med honom. Ikväll kommer Oskar hit vilket blir perfekt då jag har saknat han hur mycket som helst..
 
Såhär trött var min krigare när Lina skulle släppa ut honom i morse, lilla hjärtat. Oj vad jag tycker om honom.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin