Kryckan 21/4

Den här dagen har gått väldigt långsamt. Jag och mamma åkte till stallet vid halv sju kanske och min lilla häst hade fått gå utan täcke idag, så han var väldigt glad (och smutsig). Skrittade ut barbacka på hacket och hade tänkt mig en mysig tur i solen. Skrittade bort till skogen och det tar kanske 20 minuter, väl där möts vi av tre gigantiska vattenpölar. De två första hoppade han över med världens jättesprång och vevade med bakbenen i vild panik. Den tredje kom vi aldrig över, han stack ner en hov i vattnet och blev så nervös att han höll på att sätta sig haha. Bestämde mig för att det var en diskussion jag inte ville ta, och vände hem. Kryckan hade en väldigt jobbig dag, han hatar insekter så det var förmodligen därför han var så nervös...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin