Måndag

Då var det måndag igen och som det ser ut just nu kommer den här veckan bli ganska lugn i skolan, får helt enkelt hoppas att det håller i sig så! Idag har jag bara två lektioner i skolan och ett hål på tre timmar, om jag orkar ska jag försöka ta tag i att plugga på hålet men det är ju så himla tråkigt, haha. Slutar iallafall vid 14-tiden och då åker jag nästan direkt till stallet. 
 
Eftersom Peppe fick gå intervaller igpr blir det bara ett lugnt pass för honom idag. Han har säkert lite träningsvärk sedan igår så jag tänkte bara ta och skritta och jogga ut en sväng i skogen så han får mjuka upp musklerna lite! Inget avancerat utan bara låta han lulla på. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin