Onsdag

Idag är det onsdag och förhoppningsvis blir det en ganska lugn dag för min del. Går bara i skolan till 12.30 idag och när jag har slutat ska jag pallra mig ner på stan en snabbis hade jag tänkt. Åker sedan till stallet och rider Peppe, han är inte riden sedan i torsdags så det är verkligen på tiden, dock så har han motionerat på andra sätt så han har inte vilat helt. 
 
Annars händer det inte så mycket mer idag förutom att hela kvällen lär gå åt till att plugga, har både ett prov och en inlämningsuppgift till imorgon. Men det ska bli så otroligt skönt att gå på lov imorgon! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin