På väg till stöcke

Det är himla tomt här måste jag säga. Igår trimmade jag Kryckan en stund på ridbanan i trav och sen skrittade jag ut. Han kändes jättefin och lösgjord. Vi träffade även ett rådjur som ni ser på bilden! På kvällen var jag med Oskar som vanligt haha.

Nu sitter jag i bilen på väg till stöcke, det är dags för årets första uteträning. Bara markarbete men ändå! När jag kommer hem måste jag ta tag i lite skolarbete som jag har skjutit upp under lovet, som tyvärr är slut snart...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin