Snöoväder

Idag är det svenska nationella som gäller för min del och om jag ska vara ärlig är jag inte speciellt taggad, att sitta i 4 timmar och skriva kändes bara jobbigt. Vet inte riktigt om vi slutar efter nationella eller hur det blev, men sista lektionen blev iallafall inställd så jag slutar senast kl 2 och det kändes lite bättre! 
 
Efter skolan åker jag till stallet och tar hand om Peppe, får se om jag rider eller inte idag för det är nämligen snöoväder ute, så himla deprimerande att snön ska komma tillbaka när den just hade försvunnit. Men förhoppningsvis lär den väl inte ligga kvar allt för länge! 
 
Nu ska jag börja göra mig iordning så jag inte kommer sent till skolan, ha en bra dag alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin