Tisdag

Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på ett avsnitt av Arrow. Att min frukost består av glass är en annan femma (haha), men det fanns inget annat hemma att äta - man får ta vad man har helt enkelt!
 
Idag börjar jag inte skolan för än vid 10 så nu på morgonen har jag hunnit med att gå en promenad i det fina vädret och just nu sitter jag bara och tar det lite lugnt i väntan på att klockan ska bli lite mer. Idag är det längsta dagen i skolan, går till halv 4 och efter det åker jag till stallet. För Peppes del blir det en tur i skogen idag, igår blev det mest skritt så idag tänkte jag fokusera mer på traven! Hoppas på att han sköter sig lika bra som igår! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin