Torsdag

Haha måste bara älska mina rubriker, dom kan ju vara dom bästa som finns! Hur som helst red jag Peppe en sväng i skogen igår och han skötte sig ändå helt okej. Han gjorde inga direkta dumheter men var väldigt spänd och fokuserade mest på allt annat förutom mig. Men vi var ute en sväng och han fick röra på sig så det var väl huvudsaken! 
 
Idag går jag i skolan till 15.40, det kommer bli en lång dag med andra ord. Efter skolan ska jag hem och plugga/vila och sedan ikväll är det dressyrtränng på hippo som gäller. Hoppas verkligen att vädret blir bättre för att rida ute i regn är inte det roligaste. Dressyrtränaren jag ska träna för idag pratar dock engelska så det kan ju bli lite spännande med tanke på att jag är värdelös på det haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin