Back in Sweden!

I förrgår kom jag hem från Spanien och efter att ha rest i nästan ett dygn så däckade jag i sängen nästan direkt när jag kom hem. Det fanns inga bra flygbiljetter hem så vi var tvugna att åka buss från Alicante till Barcelona (vilket är ca 50 mil) och sedan ta flyget från Barcelona till arlanda och sedan hem till Umeå. Men vi kom oss hem iallafall, även om jag kanske hellre stannat kvar ett tag till. 
 
Semestern har iallafall varit riktigt bra och det känns inte alls som vi var där i två veckor, tycker tiden gick mycket fortare. Det har varit varmt i luften, nästan för varmt om jag ska vara ärlig. En dag var det upp mot 36 grader men sedan låg det ganska stadigt runt 30 grader. På stranden när man solar blir det ju dock mycket varmare. Men bättre än Sveriges väder, så man ska inte klaga! Två bra veckor med mycket sol och bad för att sammanfatta! 
 
Som vanligt när jag är utomlands har jag varit jättedålig på att ta bilder, och dom flesta bilder jag har tagit har jag nog redan lagt ut. Men här kommer någa iallafall som jag tror att jag inte har lagt ut!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin