Hejsan

Det är ganska tomt här på bloggen just nu, men det är av ganska självklara skäl. Linda är utomlands och har knappt internet och jag försöker bara ta vara på de sista dagarna av lovet. Idag gled jag på älven med några kompisar efter att ha sovit hos Oskar. Fast det har jag i och för sig gjort varje dag denna veckan.

Kryckan skrittar bara just nu. Jag tycker det är väldigt mysigt så jag klagar inte egentligen, men jag vill bara veta var felet sitter så vi kan bli klar med detta någon gång. Det är aldrig kul när det blir så att man inte vet var problemet sitter...

Alltså skritturen igår var legendarisk, mörkt och man såg bara solnedgången. Tror jag var ute i över en timme❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin