Jag lever

Har inte orkat blogga något på ett par dagar, eller en vecka kanske(?) på grund av att jag är på semester. Kommer iallafall hem nästa vecka någon gång och då blir bloggningen som vanligt igen. För övrigt är det riktigt varmt här nere i Spanien, det enda vi gör är att sola (svettas) och bada. Har badat mer på bara ett par dar än vad jag gjort på år. Dom senaste dagarna har det dock varit ganska mycket vågor i havet, lite jobbigt trots att vi säkert badade en timme i sträck igår, 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin