Jättetrött

Idag jobbade jag 7-14, sov bara 1,5 timme inatt då jag helt enkelt inte kunde sova. Sista gången jag kolla på klockan va den 04.15 och då gav jag i princip upp...

Kryckan har gått markarbete idag. Fokuserade på samma linje med tre räcken där man ska variera mängden galoppsprång som vi gjorde på träningen förra veckan. Sen fick han avsluta med att hoppa nån oxer på 95 cm. Han kändes mjuk och fin så jag är helt okej nöjd även om han kunde ha gått fram bättre, men han blir alltid lite seg när han har gått ute och käkat gräs hela dagen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin