Lördag och söndag

Igår (lördag) var det arbetsdag i stöcke. Staketet togs ner och flyttades ner på ridbanan så att diket blev bättre och (peppar peppar) inte lika mycket översvämningar. Der blev hur bra som helst och pappa och Mathias gjorde ett bra jobb med jordborren!

Jag och Vera tog hand om Kryckan när vi ändå var i stöcke. Vi skrittade ut honom och det gick bara bra. På kvällen sov jag med Oskar som vanligt.

Idag år jag och Oskar lunch på ett ställe på umedalen. Sen for jag hem och åkte till Kryckan. Jag skrittade honom (även det som vanligt) och myste ganska länge med honom i stallet, världens bästa häst. På kvällen var jag på Ica och köpte saker till vårat UF-företag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin