Måndag

Nu var det några dagar sedan jag bloggade men jag har inte gjort så mycket och där av inte heller haft så mycket att blogga om. Men nu tvingar Agnes mig att blogga så det är väl lika bra att göra som hon säger, haha. Sedan senast har det inte hänt så mycket förutom att jag träffade Agnes på stan för lyxshake-dejt för någon dag sedan, varit till stallet och kollat när Peppe blivit riden och idag var jag till sjukgymnasten. That's it liksom. 
 
På onsdag åker jag och mamma till Spanien och jag måste faktiskt säga att det ska bli riktigt skönt efter den värdelösa sommaren jag haft. Förra året var vi nere några veckor senare och då var det riktigt varmt, antar dock att det kommer vara ännu lite varmare nu än när vi var där då. Men man ska inte klaga, det är bättre än sommaren som varit här iallafall! 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen och sedan måste jag fixa några saker hemma innan jag åker till stallet på kvällen och kollar när Peppe blir riden. Ska även försöka hinna klart att packa imorgon så jag tror inte jag kommer ha så mycket tid över till att blogga! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin