Mycket i skolan

Just nu dödar skolan verkligen. Innan jullovet har jag tre julmarknader med UF- företaget, hemsidan måste bli klar, 75% seminarium med gymnasiearbetet, psykologiinlämning, juridikprov, matteprov och ska lämna in ett talmanus. Det tragiska är att jag s'kert har glömt något också. Förutom det så har jag en hungrig hest som måste matas och tränas + ett liv, eller ja inget liv numera och det kan jag tacka skolan för.
 
Idag har jag iallafall bara pluggat, obviously. Hade tänkt va med Oskar på kvällen men båda hade alldeles för mycket i skolan, så det får vänta till imorgon kväll istället. Nu ska jag bara duscha och sen fortsätta plugga, någon som vill byta liv i två veckor fram till jullovet?
 
Min svartvita kisse har blivit väldigt dålig den senaste tiden, så varje dag med han är guld värd.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin