Produktiv dag

Idag tycker jag faktiskt att jag kan vara nöjd med mig själv. Gick i skolan från 10.10 till 15.15 där vi hann med att fota produktbilder till våra larm så nu är hemsidan snart på G sådär en månad senare än planerat, menmen. Efter skolan gick jag och Oskar och åt på donken och efter det hann jag med att plugga lite innan stallet. Kryckan fick skritta i 45 minuter då det inte går att göra något annat utomhus just nu. Men imorgon blir det hippo! Har helt ont i handlederna efter att ha gjort ett tappert försök att byta broddar. Fick bort alla utom en envis jäkel som sitter som berget. Mamma höll Kryckans ben medan jag höll tången med båda händerna och slet så jag trodde jag skulle dra hoven ur led. Varför är det så standard att det alltid, alltid händer?
 
Efter stallet for jag till Oskar och var där i två timmar ish, och kom hem vid 23.20. Vad gör jag? Jo jag sätter mig och skriver färdigt psykologin som ska in imorgon, så då behöver jag inte tänka på den mer. Hur skönt som helst verkligen!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin