Snabbt inlägg

Har varit lite dålig på att blogga nu igen, men i tisdags opererades jag på eftermiddagen och sedan låg jag och sov resten av kvällen för jag orkade inte göra så mycket annat. Igår var jag hemma från jobbet och låg och sov halva dagen. Åkte sedan till stallet och tog hand om Peppe. Han fick gå ca 40 minuter i skrittmaskinen medan jag mockade och fixade. 

Idag jobbade jag som vanligt och sedan åkte jag till stallet och red Peppe. Han blev ju dock varken riden i tisdags eller igår så han var inte super rolig att rida idag. Han lyssnade inte alls på skänklarna och jag hade en allmän dålig känsla. Nya tag imorgon! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin