Söndag

Då var det söndag igen och helgen börjar lida mot sitt slut. Helgerna går alltid så himla fort och det känns som jag knappt hunnit med att göra något vettigt alls i helgen faktiskt. Har nog spenderat större delen av helgen i sängen, haha. Både igår och idag klev jag upp ganska tidigt för att åka och släppa ut Peppe. Igår passade jag även på att rida innan jag släppte ut honom och han var mer vild än tam. Hoppade även några språng på ett ganska lågt hinder och det märktes att han inte har hoppat sedan oktober. Herregud vad taggad och laddad han blev, han höll till och med på att småbocka och dra efter hindret, haha. Vilket inte är något som han brukar göra.
 
Idag är det julshow på hippo så ska åka dit om ungefär 1 timme och hjälpa till. Innan den börjar ska jag dock hinna med att mocka och fixa allt åt Peppe. Ikväll ska vi eventuellt hoppträna så det blir kul. Hoppas dock på att Peppe är lite mindre laddad än igår! 
 
Igår när jag och Anna åt på Eastern Palace.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin